Garance is a gifted young actress whose raw magnetism and vibrant spirit have yet to earn her the recognition she craves. Living paycheck to paycheck in a small Paris apartment, she feels increasingly suffocated by fleeting relationships, rising anxiety and the grip of an alcohol addiction quietly tightening around her life.