In Tangier, Mehdi’s relationship with Selma is shaken when he meets Marie, a wealthy French girl whose parents have bought a luxurious villa in the casbah. Drawn to her glamorous lifestyle, he neglects Selma, pretending not to see that his choices will catch up with him.