They met in high school, and for twenty years Isabelle and César Mendes have been bickering and threatening to separate... while remaining inseparable. When César accidentally locks Isabelle in the house on the day she was hoping to return to work, the breaking point is reached... For their three children, Paula, Matéo and Lili, it will now be either Dad or Mum.