Jacky and Francis launched their first rocket. Mission: film the Earth from space. But the latter has deviated a little from its trajectory. They must now recover the onboard camera of their rocket to avoid being arrested by the police. They go to the bedside of Mr. Poulet, the unfortunate man who saw his house hit by their machine.