Alice and François are finally about to get married. And everyone has come to terms with their family tree. Frédéric Bouvier-Sauvage and Gérard Martin could not be happier. Until the testing lab tells them that both their DNA results are inaccurate. They are proud, they are stubborn, but they are not French! The two unfortunate companions soon become fierce ambassadors of their newly found origins. They may be nothing alike but they sure have in-herited the same flair for drama!