Doctor Béranger is a famous psychoanalyst who succeeds in everything. His life would be perfect if it weren't for this very anxious and extremely clingy patient: Damien Leroy. To finally get rid of it, he makes her believe that the only way to heal is to find true love. But as he prepares to celebrate his 30th wedding anniversary, his daughter, played by Claire Chust, tells him that she has finally found the man of her life who is none other than... Damien. The party will turn into a nightmare.