Adam is a teenager who’s lost and heading in the wrong direction. A judge gives him a surprising choice: walk 800 kilometers on the Camino de Santiago to think about his future. He sets off with Fred, a tough and outspoken woman. Together, they go on a journey that could change their lives. She, is looking to heal from her past; he, is struggling to channel his anger and feelings of abandonment. With every mile traveled and each encounter — amid clashes, exhaustion, and moments of peace — a bond gradually forms between the two walkers and each discovers their unsuspected inner strength. But will it be enough to achieve their goals?