A drawn body, based on photographed and imagined images, lies alone in a room. The body is described through basic everyday physical expressions and needs, when the only contact with the outside world occurs in a virtual, immaterial digital dimension, through a screen. The body, as a tool of communication, expresses humanity and its existential condition. The opaque physical space is transformed into dreamlike dimensions, becoming a cosmic, phantasmagorical, surreal space. In its organic fragility, the body is placed between realistic and imaginary dimensions, questioning its being through a two-dimensional, emptied, doubled, distorted image.