We're in the town of Bamboche during the summer holidays. We follow the story of 3 young children under the age of 11: Jean-Paul Farte, Pedro Spinouza and Issa Delouze. They want to be the coolest with their mates when they go back to school. And it won't be easy, despite their increasingly inventive ideas, as our three friends pull one blunder after another...