The beach is great! It's a great place to spend time as a family, where you'll find new playgrounds and, above all, lots of friends! Then it's time to explore the surrounding area with the gang, and build sand castles where you can pretend to be the valiant knight charged with defending the beautiful princess! In short, full of adventure and humor, Nicolas' vacation promises to be unforgettable!