Saving mankind from a dastardly arch villain and passing that impossible algebra exam… it’s all in a day’s work for super spies Clover, Sam and Alex. These sassy girlfriends juggle top-secret missions all over the world with college classes in sun-drenched California. The latest series of this hugely successful franchise sees the girls graduating to Malibu University, where the World Organization Of Human Protection (WOOHP) has built them a high-tech luxury penthouse. From anti-gravity rays to hidden volcano lairs, memory sucking blobs to supermodel abductions, these spies with attitude confront global rude behaviour wherever they find it… and yet still make the prom on time.