The Drôles de Petites Bêtes form a community much like our own. But how complicated it is to live in a community! To believe in yourself and build your personality! Our adorable little creatures have to fight hard to assert themselves, just like a child in a playground. Antoon Krings' best-selling albums have now been turned into a computer-generated animated series.