Being sentenced to death in the prison of Death City, a small town in Texas, leaves a bitter taste in your mouth.
Sutekh and Kit Clayton, two thuggish desert pigeons, decide to stake everything on making a getaway. They escape and find themselves pursued by a horde of motorized police. Will they find their way to freedom, or worse?