Fragments of a deluge. Waiting, fantasies, cannibalism. Snippets of a tale, details of a painting, bodies in pieces. Memories of a drama, a tragedy revealed. Decline, repressed instincts surface. Makeshift boat, stripped bare, disorientated. Based on the drama of The Raft of the Medusa.