Hiroshima. On the morning August 6, 1945, a blinding light invaded the coasts of the floating world. A man remembers. The shock, the violent explosion. Bodies that stretch in pain, dreams of the past in the present, visions of a future in the past. The child he was before. Before the light thundered. Before the world was disturbed.