Lucky Luke, the cowboy who draws a gun faster than his shadow... Switching between defender of law and order, comedian, bodyguard and bank security agent, the world’s most famous cowboy is back! Galop into 52 adventures starring Jolly Jumper, Rintindumb and the four Dalton brothers!