Small Pond is a town like any other: streets, shops, a college... except for one thing! Its inhabitants are amoebas, bacteria and protozoa! Discover the adventures of Squish, a pre-teen amoeba.
Squish is one of those people who have no chance of succeeding but who, supported by those around them, win the race. He is never without his best friend Pod.