In her thirties, Jeanne lost her father in a stupid accident. A few years later, her mother became involved with a man who bore a striking resemblance to the missing man. It's not a ghost, it's just a bad double and Jeanne's mother has decided to make her reenact their story, according to her own rules. But even if it means bringing back the dead, Jeanne thinks she has her say, especially those she was unable to express when her father was alive.