Karim, a cab driver in his thirties, is abandoned overnight by his wife, Marie. His daughter, Julie, blames him for her departure. Unable to leave her alone at home, Karim takes Julie with him on his nightshifts. During one night, in contact with the other passengers, they have no choice but to confront each other. This will be the occasion for them to renew their bond and to overcome together the void left by Marie.