Four characters cross each other, influence and maintain more or less strong links amongst themselves. Carried by their fears and their desires, all will undergo an unhappy love affair. Every body is a possible object of desire, every look is an invitation, every meeting, an opportunity. The universe where we live is this strangely synchronous deliberate space which binds and collides beings between them each other.