Things fall around us, constantly, sometimes dragging us down with them or in their wake. November 9, 1989: the Berlin Wall falls, the Soviet Empire crumbles. September 11, 2001: the Twin Towers collapse, shaking America to its core while Europe struggles to find its feet. Great Lakes, both documentary and staged fiction: today, during the destruction of the Great Lakes Chemical factory in Persan, Val d'Oise, the fall, the demolition of its last bastion, the 52-meter-high chimney, the culmination of a local socio-economic drama.