A tribute film, this short uses the narrative structure of Jean-Luc Godard's first feature film, À bout de souffle (Breathless), to create a long continuous shot that unfolds across space and time in the style of Michelangelo Antonioni, with a 360-degree circular pan that simultaneously orchestrates a double soundtrack: live documentary and musical sound, and a voice-over introducing fiction.