On Gorée beach, director Arma Gòo boards his boat, the Kumba Kastel, with his troupe, which includes the island's best storytellers, dancers, singers, actors, fire-eaters, and acrobats. He wants to travel to Europe and the Cinecittà studios to shoot a musical epic. The journey will take a tragic turn.