Dounia, a young French-Russian woman, returns to Russia to say goodbye to her dying father, whom she hasn't seen for ten years. Upon her arrival, her stepmother tells her that he has passed away. She stays for the funeral and discovers the existence of her half-brother. Through their shared grief, she manages to get closer to the father she has lost.