An innocent couple who were observing the "color" of a local festival begin to feel afraid because of the eerie happenings at the celebration, and they decide to get out of there before they too, are turned into a robotic shadow of their former selves. Their escape includes an interlude in a wooden coffin as they go through a cave along a subterranean river.