‘Veneno’, a rebellious young drifter, frequents roadside diners where he sleeps with truck drivers. Urgently needing a ride, he meets ‘Muñeco’, a hard-edged driver who keeps to himself. He convinces Muñeco to take him deep into the hyper-masculine world of long-haul trucking across the north of Mexico. As they travel together and an unexpected intimacy builds between them, shadows from Veneno’s past resurface, putting both their lives at risk.