Maya lives with her husband, Sundar, and their teenage son, Debu, in a dusty suburb of Kolkata. She works multiple jobs: cleaning houses, working on a chicken farm and ironing laundry. Sundar, a retired soldier suffering from PTSD, is ridiculed by the neighbourhood. Debu, often left to care for his father, is torn between embarrassment and affection. Maya rebelled against her own family to marry Sundar, an outsider, so now finds little sympathy when times are hard.Maya coaxes Sundar to get a job, but Sundar resists. Late one night Maya wakes to find Sundar gone. Maya discovers that Sundar is now a suspect in a murder investigation and a search ensues. When Sundar returns to Maya in secret a few days later, terrified and hungry, their relationship and the family balance are put to the greatest test.