Romania, 1989. The twilight of Nicolae Ceaușescu’s dictatorship. In a small, isolated town, Maria, a ten-year-old girl, is the last person to witness her sister disappearing before her eyes. Torn apart by the loss, she tries to make sense of a new, terrifying reality. Can she summon the courage to grow up?