Under immense pressure and amidst competition with a duplicitous colleague, Stan, the ambitious and very serious operations manager of a construction firm reaches breaking point when he learns that he’s been unfairly laid off by the company’s tyrannical CEO. He impulsively steals one million euros from the company’s vault, tosses away the key to the safe and hastily flees with his fiancée Marine… Before discovering that his termination was a mistake, and he is actually being promoted!