Discover the magic of the Cannes Film Festival in our new special program. We explore the festival’s glamorous red carpet moments, celebrate its acclaimed films, and provide exclusive behind-the-scenes insights. Join us as we celebrate the artistry and innovation that define one of the most prestigious film festivals in the world.