Miffy, the iconic star of Dick Bruna’s legendary book series, is ready to take you along on her new adventures! Friendly, spontaneous and enthusiastic, Miffy is now a big sister, and has plenty of fun friends to play with in an exciting, diverse and contemporary world. As Miffy keeps growing, there are always things to learn, small problems to overcome, and plenty of opportunities for creative fun. Every day is play day!