Johan and Mama live in seclusion within a crocodile park on the island of Java. Mother and son exist in voluntary exile, with a white crocodile as their sole confidant. Their isolated life is disrupted when Johan falls in love with Arumi. Her arrival unsettles Mama and threatens the fragile family equilibrium she strives to maintain. As the fabric of her world unravels, Mama’s opposition manifests in increasingly strange ways.