After several years in the US, Tara, in the midst of her ART process, returns to India for the funeral of her father. There, she finds a mother in denial about her sexual orientation, an exgirlfriend who has rebuilt her life with a man, and the shadow of the paterfamilias that continuesto hang over the home.