Guillaume is stupefied to learn that two sulphurous characters from Antiquity, natives of Galilee, were exiled and ended their lives in Saint-Bertrand de Comminges, a small quiet town in the Pyrenean foothills, just a stone’s throw from his home.
Herodias and Antipas are mentioned in the Bible as being the assassins of Saint John the Baptist, to say the least !