Nothing is going right in Élise’s life: stuck in a toxic relationship, she finds herself thrust into the role of director following the sudden death of the famous Groutchov, whom she had been assisting. A strange symptom, panic disorder, overwhelms her. Élise tries to put on a brave face, but her relationship with the world is completely changed. Could this be an opportunity for her to look at life differently?