Estonian freestyle skier Kelly Sildaru was just 13 years old when she won gold at the 2016 Winter X Games. Coached by her dad, who took up the sport himself when his daughter turned two, the pair became a media sensation—child prodigy and untrained coach. Setting and breaking record after record, many before the age of 10, Sildaru fused her commitment to cracking expert tricks with her father’s unrelenting drive to excel. Given her unmatched success on the mountains, no one would have predicted the injury that would derail Kelly’s first Olympic run, or the even more devastating secret she was about to reveal: her father had been abusing her for years. Fellow ski legends, sports agents and Sildaru’s mother join the icon herself in this powerful testimonial that sets a new standard of sports bravery.