After a high-risk rescue, shipwrecked migrants and rescuers live together aboard the vessel operated by the NGO SOS Méditerranée, awaiting permission to dock at a port. This period on board is the first shelter the survivors get in the midst of their journey, fostering a unique bond with the rescuers. A human link which is like a life jacket.