Inci's mother is dead. That day, while maundering in the deserted plateaus of the Black Sea, the young Inci meets Zeynep (30). Back in the region after a long absence, Zeynep carries a bulky black bag. Even if they are total strangers, Inci and Zeynep join their solitude for a while, wandering over the foggy and sunny mountains, from one father to the other, from dawn to darkness.