At 5 in the morning, Yalla is in a hurry. Without her boss's permission, she leaves her night shift as a nursing assistant. She boards a bus, carrying only a heavy bag filled with clothes. The city is still asleep. Yalla sketches out on a piece of paper the various bus lines she needs to take. It's her first time making this journey: her son is waiting for her.