Best friends since high school, Tom and Lola are two cops who couldn't be more different: she's a hot-headed captain at the PJ, and he's a calm and collected officer from the STUPS. They love each other like brothers and sisters. But when Tom's wife decides she wants a divorce, Lola asks him to come live with her. Lola's relaxed way of living might take a beating, especially because she already has two kids of her own that she raises alone. What Lola hadn't seen coming was that Tom would also apply to Lola's squad! Seven days a week, 24 hours a day, roommates, and coworkers. How's that going to work?