From a hill in the Sahel region of Niger, a young boy looks out over the city of Zinder. Is this where his future lies? The contrast with the dusty streets below is huge. Many young Nigeriens without a place to learn or work join one of the gangs, orpalais. Siniya Boy, an excitable bodybuilder, waves his palais’s flag, featuring the word Itleur (“Hitler”). He explains that Hitler was a fearless American warrior.