Agotimé-Adamé, a village two hours north of Lomé, Togo. Guénolé, a twelve-year-old boy with an obvious musical sensibility, dreams of playing the piano but doesn't have one. Supported by his sister Prudence, his grandmother Éternelle, and aided by the spirits of nature, Guénolé will succeed in reaching his goal.