Robert (Robert Lamoureux) is fired for making a pass at one of the girls in his office. It wasn't his freshness that got him canned, but his clumsiness with the opposite sex. Normally, Robert would go to his parents (Fernand Ledoux and Gaby Morlay) for advice, but this is a more delicate situation. To learn more about "l'amour", Robert hires a lovely young girl (Madeline Barbulee) whom he passes off as his maid...