At just 32, Roxane Bauer has become a successful associate at the prestigious Parisian law firm owned by her husband's wealthy family. When her seemingly perfect husband is shockingly accused of rape and she's forced out of the firm, Roxane returns to the underprivileged neighbourhood where she grew up to follow her true calling as a criminal lawyer, even if it means she must defend the same local criminals she once ran away from.