Tala, 33, an Israeli offbeat musician, just had her first baby. Desperate to make a living and support her kid with no father in the picture, she takes up a job at the “Milky Way”. In this dairy for breast milk, you can get the best newly mothers can offer: vegan, high-rate of protein, with top-quality essential nutrients milk.
In this dystopic dark comedy, Tala embarks on a journey navigating the complexities of motherhood, while taking a glimpse into the wealthy lives she is supplying.