The documentary essay captures the shifting emotions of ordinary people after the Belarusian elections of 2020.
The narrative invites the viewer to join Mara as she watches history unfold, haunted by scenes on the street where she is caught between facing her reality and escaping into her dreams. This is an essay about a communal nightmare, one that united an entire nation.