Usagi is a teenage rabbit who doesn't want much from life - just to be history's greatest Samurai. When he arrives in the futuristic city of Neo Edo to seek his destiny, he accidentally unleashes dozens of the bizarre, ancient monsters known as Yokai. What a disaster! With the help of his new reluctant, misfit crew Chizu the Ninja, Gen the Rhino and Kitsune the Fox, he must vanquish the yokai and clean up his mess. But just when they get started, they stumble onto another catastrophic revelation that could destroy Neo Edo... unless the Samurai Rabbit can stop it!