Houria, a mother of three and pregnant with her fourth child, works as a chambermaid in a hotel. When her employer offers her the promotion she's been hoping for, to become an account manager, she doesn't hesitate to have an abortion without her husband, Hocine, knowing. This decision brings her face to face with the conservatism of her mother-in-law, Dalia. From a distance, a women's duel ensues.