Since Marie has joined the team at multi-starred chef Bruno Mercier's restaurant, all she thinks about is improving herself. But Thomas, the sous-chef who manages the kitchen on a day-to-day basis, is wary of this possible rival. During her shift, Marie cuts herself, letting a few drops of blood fall into and mix with her sauce. Bruno tastes Marie's dish and considers it perfect.