In ‘The Grand Getaway’, holidays are in the offing for Wallace and Gromit. Sun, sand, and the chance to test out their latest contraption, Auto-Caddy. But Wallace has his dates mixed up – they have to be on the other side of the country in just half an hour! There’s only one thing for it… they’ll take the Rocket. But a mishap with the controls sends Wallace, Gromit and Auto-Caddy hurtling off course. Will this be a holiday to remember?